Thursday, July 26, 2012

Cute Little Princess

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة


Hai saya kembali lagi untuk update blog saya ni.
Alhamdulilah lega saya dapat menyiapkan tempahan manik dari seorang ibu untuk menceriakan suasana hari raya yang bakal menjelma tidak lama lagi (walau pun hari ni baru puasa yang ke-6 huhuhu).
Tetapi suasana sudah pun ada di riak wajah semua umat islam yang berpuasa.
Oklah saya akan terbitkan gambar tempahan manik dari mama linda untuk anaknya yang berusia 2 thn (based on tag at her baju kurung). Kalau salah maafkan saya....
Enjoice da pics n thank you very much mama linda sudi tempah dengan saya.
Harap puan berkenan..... ;-)
Ni tempahan kedua yang telah siap dalam awal minggu bulan Ramadhan, untuk si princess yang cumel itu  ;-)


















p/s : terima kasih Allah kurniakan bakat ini untuk aku.
       dan terima kasih mom sudi mengajar anak mu dengan asas jahitan ini.
       ia telah memberi manfaat kepada saya. Amin

1 comment:

Anonymous said...

mkn kenny rogers prg ni nak upah awk jait manik cntik sgt..org opis puji bj ank linda tu..congrate