Tuesday, July 24, 2012

JaHiTaN MaNiC 4 HaRi RaYa 2012......

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
Alhamdullilah kita masih lagi bertemu dengan bulan yang mulia iaitu bulan Ramadhan Al-Mubarak bagi tahun 2012 bersamaan 1433.
Sekali lagi saya memanjat kesyukuran ke hadrat ilahi saya masih lagi diberikan nafas untuk melalui bulan yang mulia ini. Alhamdulilah....
Pada tahun ini rezeki saya untuk melakar jahitan manik saya pada baju para pengemar jahitan manik yang sudi menempah dari saya.
Saya juga berbesar hati dan teruja kerana tahun ini ramai pelanggan baru yang saya perolehi di samping pelanggan yang sedia ada. Terima kasih kepada merekan yang sudi menempah dengan saya dan kepada mereka yang meruar-uarkan blog dan jahitan manik saya ini. Terima kasih yang tak terhingga.....(terharu mak jemah hehheheheh). Semoga Allah memberkati kamu semua.
So enjoice da pics.
Tempahan pertama yang dapat disiapkan dalam minggu pertama puasa.
Alhamdulilah dah siap akhirnya dan moga akak yati berpuas hati.
Ada lagi yang bakal untuk disiapkan.....








p/s harap akak yati tak marahkan saya terbitkan baju akak ni yek.... 




2 comments:

Anonymous said...

sentap mak tgk nyah..cntik awk jait- shinobu13

eeta said...

terima kasih atas pujian itu