Tuesday, March 5, 2013

Tempahan manik Dari Kawan Baru .... tq



السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Sebelum memulakan kata-kata saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada kawan baru saya dari presint 5 kerana telah sudi menempah jahitan manik dengan saya, walaupun agak lama tertangguh.
Tapi dengan izin Allah s.w.t alhamdulilah dapat juga saya menerima tempahan dari kawan baru saya itu.
Saya telah siapkan tempahan dia dalam masa yang agak singkat dan berharap dia berpuas hati dengan hasil jahitan yang saya lakarkan di baju miliknya itu.
Saya juga berharap dia sudi-sudikan diri lagi untuk menempah jahitan manik dengan saya di masa akan datang.
Terima kasih....
Saya juga berjaya mengilhamkan corak dari idea saya sendiri alhamdulilah.
So enjoice da pictures....
 








p/s Upah saya kenakan dia sebanyak RM45.00 sahaja.

No comments: